Yn'e Lijte 110
Vakantiehuis met groot terras in Grou
Beschrijving
Op een zonnig en ruim perceel staat deze moderne en comfortabele vakantiewoning. Het biedt comfortabel plaats aan een gezin en de locatie is ideaal voor fiets-, wandel- en watersportliefhebbers.
Het Friese dorp Grou geniet namelijk landelijke faam vanwege haar levendige karakter en vele watersportmogelijkheden. Het is het startpunt van het jaarlijkse Skûtsjesilen en de unieke ligging aan het Pikmeer en het beschermde natuurgebied De Alde Feanen maakt het tot een zeer geliefde watersportbestemming. Met het pontje (aanlegsteiger achter de receptie) ben je snel in het historische en gezellige centrum van Grou. Voor de fietsers raden wij de bekende route 'De 8 van Grou' aan waarbij je met 8 verschillende pondjes wordt overgezet.
De vakantiewoning biedt voldoende parkeerruimte, een berging en een beschutte ruime tuin met volop privacy. De open keuken is van alle gemakken voorzien en je kunt de avonden ontspannen afsluiten met een glas wij op het (overkapte) terras. Voor de kleine vakantieganger is er een kinderbedje en een kinderstoel aanwezig. Op het kleinschalige park is tevens een kinderzwembad te vinden waar je als gast gebruik van mag maken.
Faciliteiten
Fotoboek
Beschikbaarheid
Op de kaart
- Centrum 3km
- Golfbaan 17km
- Visplek < 1km
- Watersport 3km
- Eten 3km
- Restaurants (2) < 1km
- Treinstation 3km
- Bank 3km
- Fietsverhuur 2km
- Boot 0m
- Anders (3) 13km
Beoordeling en reviews
Deze accommodatie scoort
gemiddeld een 4/5
Beste, Afgelopen dagen hebben we vakantie gevierd in een huisje geboekt via Belvilla. We zijn teleurgesteld in de kwaliteit van service en de manier waarop we geholpen zijn door Belvilla dat dit wat ons betreft ook gelijk is aan de laatste keer. In alle schriftelijke communicatie van Belvilla stond dat we voor de toegang van het huisje een code zouden krijgen voor een sleutelbox via de mail. Dat is niet gebeurd. Op onze vragen per mail en op de 1e dag telefonisch werden we slecht geholpen en zolang we onze reisplannen voor de 1e dag moesten veranderen. Dat was een teleurstelling. Nu kan er altijd iets mis gaan, maar als je dan 4-5 keer moet bellen en je merkt dat er gewoon geen kennis en kunde aanwezig is om te worden geholpen dan is dat bedenkelijk. Mvg Hans en Kora Roskam