Resort De Achterhoek 16
Netjes ingericht chalet met afwasmachine
Beschrijving
Deze luxe vakantiehuizen staan op een ruim perceel en beschikken elk over een eigen prachtig ontworpen tuin en een eigen terras. De chalets, ontworpen in een vrijstaande stijl, bieden een modern en comfortabel verblijf en zorgen voor een ontspannen vakantie. Elk huis heeft een eigen parkeerplaats voor het gemak en hoewel de interieurs kunnen variëren, bieden ze allemaal een vleugje elegantie en stijl. Let op, internetbeschikbaarheid is mogelijk niet in alle chalets gegarandeerd.
Binnen beschikken de huizen over 2 of 3 goed ingerichte slaapkamers, een luxe keuken met inbouwapparatuur, waaronder een vaatwasser en magnetron, en een aantrekkelijke badkamer die is ontworpen voor comfort en ontspanning. Deze vakantiehuizen zijn perfect voor mensen die willen ontsnappen aan het alledaagse en willen genieten van rust en stilte in een privéomgeving.
Met hun serene locatie, stijlvolle design en eersteklas voorzieningen bieden deze chalets een ideale bestemming voor een rustgevende retraite. Of u nu geniet van een rustige avond op het terras of de omgeving verkent, deze huizen bieden de perfecte setting voor een onvergetelijke vakantie.
(Opmerking: Er vinden onverwachte werkzaamheden plaats bij het zwembad van EuroParcs de Achterhoek. Vanwege deze werkzaamheden is het zwembad tot en met week 8 gesloten. Wij bieden onze gasten de mogelijkheid om tijdens hun verblijf gebruik te maken van het nabijgelegen zwembad De Beemd in Lochem (op onze kosten). De gast kan hiervoor een entreeticket ophalen bij de receptie.)
Faciliteiten
Fotoboek



Beschikbaarheid
Op de kaart
Beoordeling en reviews
Deze accommodatie scoort
gemiddeld een 4/5
Mooi groot huis van alle gemakken voorzien op een mooi park. Ook in de omgeving van Lochem kan je lekker wandelen in de bossen. Ook voor kinderen zijn is er genoeg te beleven.
Zie mijn uitgebreide mail ook van 25 okt jl.Beste medewerkers van Belvilla, Van 19-25 October hebben wij in een vakantiehuizen gezeten van Belvilla in de plaats Lochem: boekingsnummer: 1 NDCT5NS Positieve punten laat ik hier even weg, want wij hebben relatief veel en toch wel ernstige klachten over met name de schoonmaak en onderhoudsstaat van dit huis. De meeste klachten heb ik al gemeld op 21 en bij vertrek op 25 October bij de receptie. De receptie-medewerkers hebben mij verzocht om een mail te sturen met deze klachten. Bij deze. De keuken: De kastjes waren ronduit vies bij aankomst en een deel van het servies voelde kleverig aan en was niet goed afgewassen. Wij hebben hier in eerste instantie geen punt van gemaakt en opnieuw de afwasmachine aan gezet. Na 1,5 dagen bleek dat de afwasmachine niet goed afwaste. Dit heb ik al op de 21-e gemeld. We moesten steeds rommel van de afwas afhalen als dat uit de machine kwam (ecoprogramma). De brood-bewaardoos was beschimmeld. Bij gebruik van de oven in de avond van de tweede dag kwamen er grote walmen in de kamer. Wij zaten met een baby van 4 maanden en een kind van 4 jaar in dit huis. Wij hadden al boodschappen gedaan voor ovenschotels voor de laatste dagen en konden alleen met deuren open de oven gebruiken. In de wasbak van de keuken zit een kapot roostertje/filter dat er niet uit te halen is. Hier en daar zaten er kleine beestjes/insecten; in 2 wastafels en op keukentegels; dit is een teken van niet goed schoonmaken En wat we ook ernstig vonden: Het riool komt blijkbaar buiten uit vlak onder het slaapkamerraam op de begane grond. Mijn dochter, schoonzoon en baby sliepen hier. Na 3 dagen kwam er 's nachts een enorme stank uit het riool en via het raam naar binnen. Verder nog een paar onhandigheden (meer als feedback): Er lagen 19 extra lakenpakketten in het huis. We hadden er maar 5 nodig. In het toilet is geen haakje voor een handdoekje en een plankje zou handig zijn. Gezien de ernst en de hoeveelheid van de klachten wil ik u verzoeken ten minste 1/4-e van de gemaakte kosten terug te boeken. De reden waarom ik dit vraag is dat deze klachten een groot deel van onze vakantie lastig en heel vervelend heeft gemaakt, waardoor wij minder hebben kunnen genieten van deze vakantie. Een andere reden is dat wij hebben een relatief hoog bedrag hebben betaald voor dit huis. De receptie vroeg bij vertrek pas of wij foto’s hebben gemaakt van een deel van de klachten. Daar hebben wij geen moment aan gedacht en deze vraag is ons ook niet gesteld op 21 October toen ik deze klachten al door had gegeven. Met vriendelijke groeten van Trees van Hennik Mede namens Frans Solleveld en kinderen Ps: Wij wachten met het geven van een review op uw site en naar aanleiding van uw mail, totdat wij antwoord van u hebben ontvangen.
Veel zaken in de bungalow kapot
Aankomst apart door corona Accomodatie prima. Mooie omgeving
Ontvangst receptie ok, omgeving prima, maar het huisje is slecht.
de aankomst was redelijk goed accommodatie liet hier en daar te wensen over de omgeving was okay
Bijkomende kosten
(Per verblijf, per aantal personen of afhankelijk van verbruik)Max. 2; € 6/dier/nacht